Dandelion Wish

Sometimes I feel fragile like a dandelion…

Why this name? Because dandelion is associated with a wish. When is our B-Day, we blew out the candles and put a wish. It’s said that if you blow dandelion seeds and all are flying, the loved one shares your feelings. ♥ The dandelion is my inspiration to my blog and I want to share with you pictures and stories.

dsc_7322

“Dandelion puffs away,

Make my wish come true someday”

dsc_7055

Era o zi numai bună pentru poze şi când zic bună, ma refer că soarele îmi mângâia faţa cu razele lui calde. Mi-am luat rochiţa albă cu volane şi am mers în parc, asta după ce Amelia Tamasan m-a transformat, mi-a făcut un machiaj adorabil. Am mai avut sesiuni de makeup, pe la diferite filmări, însă pot spune că machiajul Ameliei a fost perfect? Mi-a plăcut foarte mult şi sper să mai am plăcerea să lucrez cu ea. Când am ajuns în parc, porumbeii m-au întâmpinat şi bineînţeles că am alergat puţin printre ei, deranjându-i de la masă. Nu mai zic că toată lumea se uita la mine, pentru că aveam rochia albă şi credeau că sunt mireasă, acest lucru mă face să zâmbesc şi acum.

dsc_7458

Mulţumiri fotografului pentru răbdare şi sfaturi. Am făcut zeci de poze printre flori de toate culorile. Cel mai mult m-a amuzat când am vrut să fac fotografii cu păpădiile şi asta pentru că am suflat de ‘n’ ori în păpădii, numai să prindem un cadru bun. Eii bine, după câteva încercări şi după ce rămăsesem fără aer, am zis gata, îmi ajunge! Până la urmă au ieşit câteva imagini ok, în care se văd firicele albe zburând pe lângă mine.

dsc_7047

Dacă mi-am pus o dorinţă când am suflat în păpădie? Nu! Eram prea concentrată să iasă poza bine. Plus că dorinţa mea a fost să realizez acele fotografii, aşa că sunt împăcată. De obicei îmi pun dorinţe de ziua mea, când suflu în lumânări.

Mai sunt câteva superstiţii de genul acesta şi anume atunci când îţi pică o geană pe obraz sau când vezi o stea căzătoare. Se spune că stelele căzătoare sunt un semn al zeilor care ascultă dorinţele. Buburuzele poartă noroc, de asemenea. În cazul în care se aşează una pe tine, trebuie să-ţi pui o dorinţă.

Sunt convinsă că toţi ne-am pus o dorinţă în acel moment, dacă s-a împlinit sau nu… ţine doar de noi, de cât de mult ne-am dorit şi luptat pentru acel lucru.

dsc_7300

dsc_7461
🙂

dsc_7264

dsc_7324

dsc_7273

I wish you love!

Bogdan Marcu, www.masterphoto.ro

Makeup: ameliatamasan.com

Photographer: www.masterphoto.ro

Location: Parcul Tineretului

 

Leave a Reply

