Bring colours to your life! :-)

dsc_0004

Atunci când vine frigul, ne gândim oare ce-am făcut vara asta: „Nu știu când a trecut, parcă nu am făcut prea multe lucruri, aș fi vrut să merg acolo, să fac aia, să etc… Deja ne planificăm următoarea vacanță.”

Hmm… eu am vrut să profit de ultimele zile însorite și să fac câteva poze vesele, colorate. Îmi doream demult să mă urc pe acoperișul unui bloc din București și să admir priveliștea. După ce m-am rugat ceva timp de prietenul meu, uite că am găsit un loc frumos. A fost puțin dificil, trebuia să urcăm pe o scară, apoi să ieșim pe geam, un geam cam îngust, dar ne-am descurcat.

DSC_0044.JPG

dsc_0006

Am ajuns pe un bloc din Piața Victoriei, spre seară și da, wow, am rămas fără cuvinte! Era așa cum îmi imaginam, o priveliște minunată. M-am uitat repede în toate părțile și am lăsat razele soarelui să-mi umble prin păr. Vedeam podul de la Basarab și acum că mă gândesc, ar trebui să ajung și acolo să realizez câteva fotografii, cândva.

pandora_bratara
I love black nails ❤

dsc_0045

Ne-am grăbit pentru că se lăsa seara și frigul își făcea simțită prezența. Nu mai spun că erau câțiva oameni pe balcoane la etajele 8-10, pe partea cealalta și se uitau nedumeriți. Mă simțeam din nou ca în liceu cu acest rucsac colorat de la MeliMelo. Și normal că am căutat o eșarfă la fel. Am găsit una simpatică cu pene pe ea. Îmi plac lucrurile care zboară, fulgii, frunzele, păpădiile… :-))

Acum bineînețeles că stau in pătură, cu o cană de Coldrex în mână, pe jumătate leșinată… mă ia răceala.

See you soon!

giphy1

dsc_0027

rucsac_melimelo

dsc_0048

 

giphy (1).gif

 

Outfit details:

Scarf – melimeloparis.ro

Backpack – melimeloparis.ro

Bracelet – Pandora

 

 

Leave a Reply

