Purple & Burgundy! Două culori care pe mine mă fascinează

collage7_pixiz.jpg

De când a venit toamna, magazinele au fost invadate de ţinute vestimentare în culorile burgundy&purple. Sunt culori destul de puternice şi nu oricine îndrăzneşte să le poarte. Însă când afară sunt 10 grade, este cerul înnorat şi nu ai nicio şansă să vezi o rază de soare, eu cred că hainele închise se potrivesc de minune. Tu cand îţi pui ruj roşu sau vişiniu pe buze nu te simţi mai bine? În afara faptului că toată lumea se uită la tine şi te face să te simţi puţin ciudat, însă nu te mai gândi la asta pentru că nu este deloc aşa. Eu când văd pe stradă sau în metrou o femeie cu ruj închis, chiar o admir pentru că a avut curajul să-l poarte. Nu ştiu de ce, dar când îmi fac buzele vişinii am o atitudine mult mai dură. :-))

collage5_pixiz.jpg

collage4_pixiz.jpg

Bine, daca alegem un ruj închis, neaparat trebuie să folosim doar un creion negru sau tuş şi rimel pentru ochi, nu vrem să arătăm ca un curcubeu.

Am găsit câteva imagini interesante pentru voi şi chiar mă bate gândul să-mi fac şuviţe roşcate sau o tentă de mov în curând. Habar nu am ce o sa iasă, însa voi reveni cu un nou articol şi cu poze.

collage6_pixiz.jpg

 

collage3_pixiz.jpg
Rihanna

 

De multe ori am văzut-o pe Rihanna cu aceste culori pe buze şi ce-i drept se vede superb în fotografii. Chiar dacă ai buzele mai subţiri sau mai pline, cu această culoare sigur vei ieşi în evidenţă.

 

collage2_pixiz.jpg
Rihanna

 

Şi Ninei Dobrev i-a făcut de câteva ori cu ochiul culorile purple&burgundy, actriţa din serialul ‘The Vampire Diaries’ a purtat la un eveniment o ţinută vişinie şi în diverse şedinţe foto a ales movul.

 

collage_pixiz
Nina Dobrev

 

App mi-e dor s-o vad pe Nina în ‘Jurnalele Vampirilor’, parcă nu este la fel fără ea. Sezonul 8 va avea premiera vineri, 21 octombrie, on The CW, unde unele surse au declarat că Elena Gilbert va juca din nou spre finalul serialului.

Can’t wait:-x!

 

nina dobrev_burgundy.jpg
Nina Dobrev

giphy.gif

 

 

Leave a Reply

