I think I love fall most of all…

DSC_0049.JPGDintre toate anotimpurile, mie îmi place toamna! Doar vântul ușor rece de toamnă poate să-mi zbârlească pielea și să-mi facă inima să tresară. Și asta pentru că îmi amintesc mereu când eram mică și începea școala, mă trimitea mama la magazin să cumpăr ingrediente (pentru a-mi face o prăjitură), iar eu ieșeam pe stradă, mă opream și simțeam cum vântul se întețește. Cum frunzele zburau și stropi de ploaie îmi cădeau pe față. Mă opream puțin, să simt…, mă treceau fiori reci pe sira spinarii și îmi plăcea la nebunie. Mă întorceam cu nasul rece și așteptam nerăbdătoare să mănânc ceva dulce.

DSC_0062.JPG

dsc_0072

Un alt motiv pentru care  îmi place toamna este pentru că în curând o să fie ziua mea, sunt născută în anotimpul rece, așa că da, ador toamna. Fie vară, fie iarnă, mereu sunt întrebată de ce sunt tristă? Nu sunt tristă, așa sunt eu, precum vremea din octombrie-noiembrie. Râd rar, dar atunci când o fac, nu mă mai opresc (asta o știu doar apropiații!). În rest… zâmbesc anost, încerc din greu ce-i drept, deoarece suntem forțați de împrejurări. Mi s-a spus de ’n’ ori că sunt mai frumoasă când zâmbesc, dar ce pot face? Zâmbesc cu adevărat doar când fac vreo prostie sau când văd ceva ce îmi bucură ochii (de exemplu o bluză drăguță sau… pe prietenul meu:-) ).

DSC_0078.JPGChiar dacă stau prost la capitolul imunitate și răcesc imediat atunci când este frig, tot îmi place toamna. Să mă înfofolesc în pătură, să beau un ceai cald și să mă uit la seriale. Nimic nu se compară cu asta, nici măcar leneveala de la piscină vara! Care apropo, căldura din vara asta mi s-a părut insuportabilă, abia am mai rezistat să stau pe șezlong, să mă bronzez…  uneori mă doare și capul din cauza soarelui. Anyway, se anunță de fiecare dată o iarnă a naibii de grea, să sperăm că scăpăm teferi de nămeți. Nici nămeții nu mai sunt ce-au fost odata. Pe vremuri aveai din ce să faci și tu un bulgăre, ceva, acum? Zăpada cu noroi :))…. În fine, vom avea timp să vorbim și despre asta.

DSC_0050.JPG

dsc_0079

Eu văd toamna ca pe un nou început, să faci lucruri noi sau să cunoști alte persoane, să-ți întâlnești dragostea. Toamna mereu se întâmplă ceva, dacă nu… un lucru e sigur – începe școala!!

I wish you love ♥!

DSC_0061.JPG

dsc_0071

În timp ce am scris aceste rânduri, am ascultat pe repeat melodiile I Was Wrong – Arizona și My Way – Calvin Harris, nu știu de ce, dar m-au inspirat.

DSC_0064.JPG

DSC_0065.JPG

alina d 1.jpg

 

Outfit detalis: Skirt – Dika | Scarf – H&M | Jacket – Orsay |

Lipstick – L’Oreal Paris & Flormar

 

DSC_0039.JPG

Leave a Reply

