Un mod simplu de a scăpa de stres. Uite cum am ales eu să mă relaxez

giphy (1).gif

Veneam într-o zi de la birou acasă, în perioada în care trebuia să dau și disertația și eram stresată, obosită, fără chef de nimic. Bat la ușa colegei mele de apartament și o întreb ce face. Ea se uita la câteva cărți pe elefant.ro

Eu: “Ce vrei să-ți cumperi?”

Ea:  “Caut cărți de colorat pentru adulți,…antistres.”

Poftim? Mă uit ciudat la ea și ma apropii de laptop să văd despre ce vorbește… Hmm și ce să vezi, chiar mi s-au părut interesante cărțile. După ce m-am uitat la toate, am decis să mi-o cumpăr pe cea intitulată “Pădurea fermecată”. A venit foarte repede, am ridicat comanda de la punctul de lucru de pe Ștefan cel Mare. Mi-am luat și creioane de colorat și Alina pune-te pe desenat. Sincer când vii puțin nervos de la muncă, chiar merge să te relaxezi colorând. Știți că este și mingiuța aceea din cauciuc cu efect de eliminare a stresului, însă pe mine mai rău mă stresează!

DSC_0014.JPG

DSC_0025.JPG

dsc_0018

Ce mai poți face cu un creion? Să-ți faci părul bucle …

Alegi câte o șuviță, o rotești pe creion, pui folie de aluminiu, lași placa să acționeze câteva secunde și taaaadam!

Asta dacă ai pe cineva care să aibă răbdare timp de o oră, două, cum a avut Alexandra cu mine. Iartă-mă că te-ai ars cu placa! Când m-am văzut așa creață, zâmbeam întruna. Normal că semănam cu o oaie, dar măcar eram una super drăguță. Apropo, poate mai ai chef să faci experimente din astea pe părul meu.

Când m-am întors luni la birou, colegii mă întrebau dacă am fost la nuntă sâmbătă:-j. Eh pe naiba, n-am fost la nicio nuntă! Ce-i drept, n-am mai fost demult la o nuntă. Girls, aștept să vă măritați! Haha… 🙂

DSC_0027.JPG

DSC_0036.JPG

dsc_0030

DSC_0026.JPG

elefant_carte.jpg

carte colorat_padurea fermecata.jpg

Blouse –  Dika | Jeans – Pimkie | Sneakers – Koton

Bloglovin

dsc_0039

 

Leave a Reply

