Tu în cine te-ai deghizat de Halloween?

halloween_makeup

alina_halloween

Dacă nu ți-ai găsit costumație, măcar să ai un machiaj tare. Nu am ales un personaj anume, pur și simplu am văzut o poză pe Instagram și am zis că mi-ar sta bine cu mov. Zis și făcut. Cred că două ore a durat machiajul, dar a meritat. Bianca, îți mulțumesc! Ea știe ce a făcut, a amestecat culorile până a ieșit un mov perfect. Apoi mi-a spus că semăn cu un monstruleț de mare…:-d. Așa să fie oare?

Pentru buze am ales albastru, pentru că dacă puneam tot mov, nu mai ieșeau în evidență. Am găsit prin șifonier o rochie neagră, din catifea, nu avea rost să-mi cumpăr ceva special pentru Halloween. Cred că dacă ai un machiaj bun, nu mai contează ce haine porți. Voi ce personaj ați ales? Nu neaparat pe 31 octombrie, ci așa, tot weekend-ul, deoarece am observat că unii dintre voi ați început să petreceți de vineri. Let the party go on!

dsc_0005

dsc_0002

dsc_0009

dsc_0021

Nu-mi plac machiajele scary, prefer ceva simplu și drăguț. De exemplu, anul trecut am ales să mă deghizez într-o pisicuță, machiaj realizat de către Luiza Ionescu. Articolul îl puteți vedea pe Cancan.ro

halloween_alina

Aș fi vrut ca Halloween-ul să fie mai des, nu doar o dată pe an. Însă sper să nu aștept până în octombrie 2017 ca să mă costumez din nou.

#purple

dsc_0018

dsc_0026

dsc_0027

dsc_0019

Vă place machiajul meu?

dsc_0039

Leave a Reply

