Cum bem cafeaua?

coffee_alina

Împreună aș spune eu;-)… însă de multe ori prefer o cană cu lapte si Nesquik dimineața, custom taken from my boyfriend.

dsc_0061

De cele mai multe ori stau la birou și îmi văd colegii că beau 3-4 cafele pe zi. No way! Eu nu sunt mare băutoare de cafea, mai beau câte una dimineața, la muncă, doar așa for fun. Însă partea proastă este că noaptea adorm foarte greu și stau cu ochii pe pereți cam o oră. Așadar am înlocuit cafeaua cu Nescafe. Și am descoperit noul Nescafe Mild, care îmi place foarte mult. Îl beau dimineața sau după-amiaza și uneori pun și scorțișoară, pentru aromă.

Sau când merg acasă, o rog pe mama să-mi facă o cafea bună și dulce, în care pune miere și coffeeta și e delicioasă. În oraș, la o terasă, daca am poftă, comand un cappuccino, unde sunt plăcut surprinsă de ceașca decorată cu un model drăguț și parcă de drag îl consum mai repede.

dsc_0063

Pentru băutorii de cafea:

– nu este recomandat să bei mai mult de o ceașcă de cafea pe zi

– adaugă scorțișoară, pentru că reduce glucoza din sânge și colesterolul

– nu bea cafea după ora 14.00, deoarece îți afectează somnul

– înainte de a consuma cafea, mănânca ceva ușor

dsc_0056

Revenind la întrebarea de mai sus, mi-ar plăcea să beau cafeaua pe acoperiș, la răsărit sau la apus, nu contează când, doar să fiu cu prietenul meu și să privesc culorile de pe cer. Ce poate fi mai frumos?

Și… să-mi dea cămașa lui, albă, care e foarte largă de mine, dar nu-mi pasă din moment ce îi simt parfumul. Love you…

dsc_0089

dsc_0058

dsc_0080

dsc_0074

dsc_0093

dsc_0057

dsc_0078dsc_0090

alinadandelion_cafea

dsc_0039

 

Leave a Reply

