#newcolorinmyhair

dsc_0119

Culoarea burgundy se impune din nou în anotimpul rece. Așa că mi-am răscolit tot șifonierul și am găsit o ținută potrivită pentru un nou articol. Mi-am ținut promisiunea și mi-am nuanțat părul. În bătaia soarelui se văd șuvițele roșcate care-mi luminează chipul. Mă simt puțin precum Scufița Roșie acum…

Pantalonii Stradivarius și cizmele CCC le aveam deja, mi-am cumpărat doar puloverul, simplu, fără accesorii și am creat o ținută casual, alături de o geantă deloc sofisticată.

Fesul… pe care l-aș purta tot timpul, îmi place să adopt o atitudine băiețoasă. Știu, nu dă bine tot timpul, dar mă simt safe atunci când am un fes, eventual și o eșarfă, mă acopăr și sunt doar eu cu mine însămi în Bucureștiul agitat. În aglomerație tu nu simți că prea mulți ochi te privesc? Simt nevoia să mă ascund uneori, iar alteori să ies în evidență. Cred că toți trecem prin fazele astea.

DSC_0126.JPG

DSC_0097.JPG

DSC_0105.JPG

#burgundy

Una dintre culorile must have ale toamnei, burgundy, are un farmec aparte. Denotă eleganță și senzualitate, este o culoare frumoasă. O poți folosi pe buze, pe unghii sau pe ploape.

Numele de burgundy provine din franceza veche “burgund” care înseamnă “roșu”. De asemenea nuanța vinului de Burgundia poate fi folosită și în decorarea locuinței.

Tu unde ai folosi această culoare?

DSC_0145.JPG

DSC_0139.JPG

DSC_0128.JPG

“Look at me

You may think you see

Who I really am

But you’ll never know me

Every day

It’s as if I play a part

Now I see

If I wear a mask

I can fool the world

But I cannot fool my heart.”

Christina Aguilera – Reflection

dsc_0127

dsc_0101

dsc_0121

dsc_0093

Outfit details: Jeans & bag – Stradivarius | Boots – CCC | Hat – Terranova | Jacket – NewYorker | Sweater – Koton

 

Leave a Reply

