Tu ce cremă folosești în sezonul rece?

lemon_handcreme_balea.JPG

Este esențial să folosim cremă pentru mâini, mai ales acum, în sezonul rece, deoarece ni se usucă pielea foarte tare. Eu am descoperit aceste creme de la DM Balea și sunt tare încântată de ele. Miros delicios și îți hidratează pielea. Pentru mâini am ales crema cu lapte bătut și lămâie. Formula de panthenol și lapte face pielea mătăsoasă. Ce-i drept, vara nu prea îmi îngrijesc mâinile, le acord mai multă atenție iarna.

Pentru picioare am luat crema cu extract de portocale roșii și mentă, ce oferă prospețime și relaxare.  Balsamul de picioare Lovely mai conține aloe vera și ulei de susan, lăsând pielea moale și catifelată.

Iar pentru corp, crema de vanilie și cocos răsfață și hidratează pielea uscată. Extractul de cocos oferă un aspect natural și îngrijit, iar vanilia protejează împotriva deshidratării.

Tu cum îți îngrijești corpul pe timp de iarnă?

#vanilla

#lemon

Drogeria Markt are filiale în toată România, iar în București magazinele se găsesc și în mall-uri. Magazinul este de origine germană și tare mi-aș dori să se importe cât mai multe produse de la ei, pentru că pe site-ul lor există o varietate largă de produse.

handcreme_buttermilk

dm_balea_lovely

dm_balea

#say hello

xT0GqjBCkO9BEiSEOk.gif

Leave a Reply

