O, brad frumos!

Întrebarea din weekend-ul trecut a fost: “îl aruncăm sau nu?”

Și am stat și m-am gândit mai bine… ne-am învârtit jumătate de oră până l-am ales (pentru că nu poți avea orice brad, mai ales dacă vrei unul natural), ne-am chinuit să-l cărăm din piață, să-l urcăm pe scări, să-l așezăm în suport, să-l împodobim… de ce să-l arunc? Încă rezistă bine, s-au lăsat doar crengile de jos… în rest arată ok. În plus, afară abia acum a nins, poze nu prea am apucat să facem cu el, deci hai să-l mai lăsăm o săptămână. Ne-am aranjat pentru el, am pregătit aparatul și țac-pac câteva fotografii… amintire. Nu de alta, dar nu se poate să ai brad și să nu faci poze lângă/cu/pe el (pe-ul este valabil pentru pisici, tu om mare, nu te poți cocoța în brad, cum ar fi asta?!). L-am făcut alb, cum nu am avut zăpadă în preajma Sărbătorilor, am zis să-l decorez cu betea și globuri albe. La anul poate îl fac roșu, nah, să nu se deoache și poate rezistă și mai mult.

Întrebare pentru weekend-ul care vine: “Putem să-l aruncăm pe geam, de la balcon…(când e liber și nu trece nimeni) ??”

Oricum cade zăpadă de pe acoperiș, cad țurțuri, oamenii mai aruncă mâncare,… ce dacă ar cădea și un brăduleț de la balcon?

Glumesc… o să ne chinuim cu el pe scări… end of story!

Și acum să ne delectăm cu câteva poze!

DSC_0023.JPG

DSC_0027.JPG

DSC_0012.JPG

DSC_0016.JPG

DSC_0035.JPG

dsc_0017dsc_0004

Sweater – Koton | Footwear – H&M

One thought on “O, brad frumos!

Leave a Reply

