Dragoste la prima vedere!

DSC_0123.JPG

Mi s-a pus pata pe această gentuță și nu m-am lăsat până nu mi-am comandat-o. Inițial am văzut-o la o tipă pe Instagram și arăta superb în poze. Pot să spun că a fost dragoste la prima vedere. Am intrat pe site-ul tidebuy.com, unde putem găsi geanta în 4 culori disponibile – mov, roșu, gri și negru. Eu am ales varianta mov, cred că mi se potrivește mai mult. După 10 zile a ajuns în mâinile mele și sunt extrem de încântată de ea. Am fost sceptică la început, deoarece știți și voi că atunci când comandați de pe internet un lucru, ajunge la voi cu totul altceva. Însă de data aceasta a fost foarte bine și vă recomand site-ul tidebuy.com. Trebuie însă să mergeți la poștă și să întrebați de colet, pentru că s-ar putea să se rătăcească, să nu vă anunțe nimeni că v-a ajuns comanda. Am mai auzit cazuri de genul acesta.

Deși este micuță, este destul de încăpătoare, în sensul că nouă fetelor ne încap toate produsele de makeup. Am profitat de soarele care se lasă greu văzut în perioada asta și am ieșit în parc, unde am tras câteva cadre cu geanta. Chiar dacă dă bine și pe perioada iernii, eu abia aștept primăvara-vara ca să o pot purta ca accesoriu la rochiile înflorate și colorate. Dacă vreți să vă comandați și voi geanta, găsiți link-ul aici. Spor la shopping!

I love purple!

DSC_0072.JPG

DSC_0074.JPG

DSC_0127.JPG

DSC_0115.JPG

DSC_0130.JPG

DSC_0078.JPG

dsc_0105

dsc_0137

dsc_0129

dsc_0106

img-set.jpg

Leave a Reply

