Prima experienţă cu avionul! :-)

Într-o zi de sâmbătă, pe o vreme nu tocmai prietenoasă şi anume ceaţă şi ploaie măruntă, ne-am ridicat asupra norilor, unde soarele ne zâmbea. M-am gândit atât de mult la acest moment încât atunci când s-a apropiat clipa să decoleze avionul parcă totul era un vis. Am tot spus că nu-mi va fi frică, că nu-mi va fi rău, însă nu este deloc aşa. M-am simţit la fel ca atunci când merg la munte cu maşina şi sunt serpentine. Aşadar la decolare, dar şi la aterizare mi s-au înfundat urechile, mă durea capul, mă lua de la stomac, mi se învârteau gândurile şi abia aşteptam să se termine. Bine că în timpul zborului nu am avut nimic, ba am admirat norii pufoşi care semănau cu vata de zahăr, marea şi munţii plini de zăpadă. Cel mai bine este dacă poţi să dormi în avion, căci zboară timpul cu aceeaşi viteză cu care zboară şi avionul. A fost prima dată, însă nu şi ultima! Am avut noroc şi de vreme ok, dacă erau turbulenţe nu ştiu ce făceam! Nu te aştepta să ai prea mult loc în avion, este destul de înghesuit şi scaunul rigid, însă astea sunt doar detalii, tu bucură-te de peisaj.

Sfatul meu pentru tine: nu te panica, oricum eşti printre nori, ce se poate întâmpla?

Destination: Rome!

Bucureşti  ⇒ Roma: Ryanair

Perugia ⇒ Bucureşti: Wizz Air

IMG_3533.JPG

IMG_3162.JPG

IMG_3163.JPG

IMG_3155.JPG

 

img-set

 

Leave a Reply

