Unde poţi savura cea mai bună îngheţată în ROMA

Bineînţeles că cea mai bună îngheţată pe care o poţi mânca este la Roma. Şi ca să nu iei toate buticurile la rând ca să o descoperi pe cea mai bună, îţi recomand să mergi din prima la ∗GIOLITTI∗! Cum am ajuns aici? Am luat la pas străduţele din Roma şi am descoperit din greşeală dacă pot spune aşa acest magazin. După ce am mers toată ziua în jur de 15 km pe jos, tot ce voiam era să stau în pat, însă când vezi coadă la îngheţată, cum să nu te opreşti să cumperi? Am ales fistic, fructe de pădure şi biscotto, iar cornetul avea ciocolată, preţ 3.9 Euro trei sortimente. Este uşor de ajuns, de la Fontana di Trevi faci 10 minute până pe Via degli Uffici del Vicario, Google Maps sau o hartă propriu-zisă o să te ajute cu siguranţă. Până să ajung aici, am cumpărat îngheţată din Termini şi din Piazza Navona, însă a treia încercare a fost cu noroc şi anume că la Giolitti îngheţata a fost delicioasă. Dacă eşti acum în Roma, mergi acolo şi nu vei regreta. Enjoy!

DSC_0449.JPG

DSC_0453

DSC_0455.JPG

 

DSC_0452.JPG

DSC_0055.JPG

 

Leave a Reply

