Pink and Purple from BottegaVerde.ro! Ţie ce îţi face cu ochiul?

DSC_0021

Am descoperit de curând site-ul bottegaverde.ro, unde putem găsi o gamă variată de produse cosmetice şi nu orice fel de produse, ci cosmeticele naturale nr.1 în Italia. După o privire amănunţită, mi-am ales două arome şi anume magnolie neagră şi bujori (bujorii fiind florile mele preferate). Pentru îngrijirea corpului avem de ales de la geluri de duş şi creme pentru mâini până la creme anticelulitice. Însă asta nu este tot, căci magazinul online are produse şi pentru îngrijirea tenului, părului, protecţie solară, make-up… chiar şi produse pentru casă – “simte esenţa naturii”.

Mie mi-au făcut cu ochiul două creme de corp şi două parfumuri ce miros foarte puternic şi pentru că am avut o comandă mai mare de 100 Ron, livrarea a fost gratuită şi am primit cadou un gel de duş cu miros de lavandă. Comanda a venit foarte repede, mai exact a doua zi (în Bucureşti). Fie că alegi produsele pentru tine sau le faci cadou unei persoane dragi, cu siguranţă vei fi încântată de acest site italian. Eu una rămân client fidel BottegaVerde.

DSC_0003

 

Aşadar vă recomand cu încredere site-ul bottegaverde.ro, produsele fiind la reduceri de până la 50% şi nu uita: “Frumuseţea este în tine”.

Produsele comandate:

Gama Nectaruri preţioase – Bujor:

Apa de toaleta (50 ML) – link

Lapte de corp (200 ML) – link

Gama Nectaruri preţioase- Magnolie neagra

Apa de toaleta (50 ML) – link

Lapte de corp (200 ML) – link

DSC_0006.JPG

DSC_0013.JPG

DSC_0020.JPG

 

 

Leave a Reply

