50 Shades of Spring

Din orice unghi ai privi este primăvară și îmi place și mă gândesc cât de mult ne poate influența starea de spirit vremea. Era sâmbătă, ora 9:30, afară nicio rază de soare, iar eu eram cu gândul la poze. Aplicația de pe telefon îmi arăta soare, așa că am mâncat și am plecat în parc în ideea că trebuie ca temperatura să ajungă la 20 de grade. Între timp s-a încălzit și îmi pare tare bine pentru că am profitat de căldură atunci, căci duminică a plouat torențial în București. În Herăstrău era ceva lume dimineața, nu toți au plecat la mare și am mers în Grădina Japoneză unde am rămas puțin uimită de ceea ce am văzut… Și anume două doamne în vârstă care se rugau la un copac vrând să se încarce cu energie pozitivă și un grup de fete care stăteau pe iarbă, aveau părul roșu și mov și erau îmbrăcate în stilul gotic. Clar făceau parte dintr-o sectă! În fine… le-am lăsat în urmă și am mers mai departe să mă bucur de florile în diverse culori. Câtă bucurie ai în suflet atunci când vezi atât de multă verdeață! Vă propun mai jos un outfit pe care îl puteți purta în această primăvară. Enjoy the pictures!

Happy 1st of May!

DSC_0003

DSC_0022

DSC_0040.JPG

DSC_0045

DSC_0062

DSC_0058

DSC_0065

DSC_0023

Outfit details: Pink pants – Koton | Yellow blouse – C&A | Watch – BBCollection

Leave a Reply

