Hai cu mine la Vulcanii Noroiosi!

Dupa 25 de ani am reusit in sfarsit sa ajung la Vulcanii Noroiosi! Este ciudat faptul ca am locuit atatia ani in apropiere de aceasta zona frumoasa a Romaniei si nu am fost sa o vizitez. Vara trecuta era plin Facebook-ul cu poze de aici si mi-am propus ca vara asta (dupa ce toata lumea din Bucuresti mergea la vulcani) sa explorez si eu plaiurile mioritice. Vulcanii Noroiosi sunt situati in apropierea localitatii Berca, judetul Buzau, iar din Bucuresti pana acolo am facut aproximativ doua ore. M-am gandit ca nu o sa fie nimeni, insa am ramas surprinsa cand am vazut cat de multi oameni erau. Turisti veniti cu autocarul, cu cainele, cu toata familia. Desi la intrare paznicul iti spunea clar ca nu ai voie sa te atingi de namol, pentru ca este periculos, erau parinti care ii indemnau pe copii sa se murdareasca pe maini cu noroi :-j. Ce poti sa mai spui?! […….].

Mi-a placut la vulcani, este ceva ce nu am mai vazut pana acum, asa ca macar o data in viata trebuie sa ajungi si tu aici! O sa te uimeasca atat privelistea, cat si lava uscata pe care calci, deoarece se simte ca si cum ai merge pe un burete.

In Europa acest fenomen este destul de rar si poate fi gasit in Italia – nordul Apeninilor si in Sicilia, in Ucraina – peninsula Kerci si in Rusia – peninsula Taman. In Romania, cea mai importanta locatie este in judetul Buzau – Vulcanii Noroiosi de la Paclele Mari.

20170602_134813.jpg

20170602_133841.jpg

20170602_133413.jpg

20170602_134712.jpg

20170602_134818.jpg

20170602_134100.jpg

20170602_132219.jpg

giphy.gif

giphy2

Citeste si:

To be or not to be… #blonde

Leave a Reply

